لحظات نبودنت




















Blog . Profile . Archive . Email  


خیس از باران

زیباترین داستان ها،جملات و عکس های احساسی و عاشقانه

از تو دلگیر نیستم!!!

از دلم دلگیرم

که نبودنت را صبورانه تحمل میکند...........


نمی دانم كه دانست او دلیل گریه هایم را ؟
نمی دانم كه حس كرد او حضورش در سكوتم را ؟
و میدانم كه می دانست زعاشق بودنش مستم
وجود ساده اش بوده كه من اینگونه دل بستم


 

من اگه خدا بودم...


اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم...

 



نظرات شما عزیزان:

پسرک بارانی
ساعت21:14---24 تير 1391
گو با عشق هم زادم موافق نیستی باران؟........ به من با خنده می گویی که عاشق نیستی ، باران......... تمام این دقایق را به رویای تو سر کرد.باران......... دریغا ، صد دریغا ، این دقایق نیستی باران......... هزاران وعده ام دادی که همراه دلم باشی......... ولی صد آه و افسوس که صادق نیستی ،باران........ دلم خشکید و پژمردم ، از این ابر سترگون........ چه شد حتی به یاد این شقایق نیستی ، باران؟........... بگو آری ، بگو آری بگو جوابت را بگو دیگر............ قبولم کن مگر دیگر که لایق نیستی باران............. خودم را عاشقانه تر به پای تو فدا کردم............ چرا با خنده می گویی که عاشق نیستی ، باران..............

وبت واقعاخیلی قشنگه
مخصوصا عنوانش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,ساعت 11:9 توسط Hasti| |


Power By: LoxBlog.Com